Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

One-hit wonders


O όρος One-hit wonder στην μουσική βιομηχανία, χαρακτηρίζει τους τραγουδιστές ή τα συγκροτήματα που έγιναν γνωστοί από μια μεγάλη επιτυχία και οι οποίοι δεν είχαν την ανάλογη συνέχεια.
Θα θυμηθούμε λοιπόν τραγούδια που όλοι έχουμε ακούσει και τραγουδήσει, αλλά τις πιο πολλές φορές δεν θυμόμαστε καν, ποιός το λέει. Επειδή είναι πάρα πολλά, θα αναφέρω κάποια δικά μου αγαπημένα των τελευταίων 30 ετών.


Survivor- Eye of the tiger (1982)

Πολύ γνωστό τραγούδι που έγινε γνωστό από την ταινία "Rocky" με τον Συλβέστερ Σταλόνε.

Soft Cell- Tainted Love (1982)

Με τόσες διασκευές που έχουν γίνει σε αυτό το τραγούδι ο πιο πολύς κόσμος δεν έχει ιδέα ποιός το πρωτοτραγούδησε (να πω την αμαρτία μου εγώ νόμιζα ήταν του Marlyn Manson).

Frankie Goes To Hollywood- Relax (1984)

Αν και ήμουν πάρα πολύ μικρός τότε, έχω την αίσθηση οτι το θυμάμαι πεντακάθαρα να το ακούω. Μέχρι σήμερα δυσκολεύομαι να καταλάβω τι εννοεί ο ποιητής....

Bobby McFerrin- Don't worry be happy (1988)

Πολύ κεφάτο και αισιόδοξο τραγούδι, το οποίο διασκεύασαν στα ελληνικά οι αδελφοί Κατσιμίχα.

Vanilla Ice- Ice Ice Baby (1990)

Απερίγραπτο τραγούδι και ένας Vanilla Ice, να στιγματίζει αρκετά παιδιά με το στύλ του.

Right Said Fred- I'm Too Sexy (1991)

20 χρόνια μετά και το ακούς παντού. Αν δεν είναι αυτό επιτυχία, τότε τί;;; (για τον κυριούλη βέβαια δε θα έλεγα το ίδιο...)

Haddaway- What is love (1993)

Αγαπησιάρικο κομμάτι με το ανάλογο beat, χαρακτηριστικό των τραγουδιών της εποχής εκείνης.

Babylon Zoo- Spaceman (1997)

Απ'τα αγαπημένα μου τραγούδια το οποίο, η αλήθεια είναι οτι εκτίμησα μεγαλώνοντας.

Eiffel65- Blue(Da Ba Dee) (1999)

Για μένα βέβαια, δεν είναι one-hit μπάντα γιατί μ'αρέσαν και τα επόμενα 2-3 τραγούδια που έβγαλαν, αλλά αντικειμενικά αυτό μόνο θεωρείται επιτυχία.
Υ.Γ. Πόσο τα σπάει το βίντεο;;;

Lou Bega- Mambo No. 5 (1999)

Είναι βέβαια διασκευή ενός τραγουδιού του1950 του Perez Prado, αλλά μέσω του Lou Bega έγινε γνωστό (και ο Lou Bega μέσω αυτού).

Crazy Town- Butterfly (2001)

Θυμάμαι ακόμα τι γινόταν στα κλάμπς όταν έμπαινε αυτό το κομμάτι. Όλοι χοροπήδαγαν σαν κατσίκια (ναι και εγώ).

Eammon- Fuck It (2003)

Το τραγούδι του χωρισμένου, που λέω εγώ. Δύσκολο να υπάρχει τραγούδι, να σε αντιπροσωπεύει περισσότερο εκείνη την μάυρη ώρα, απ'αυτό.

Until June- Sleepless (2007)

Έχει ενδιαφέρον, πώς τα μέλη του γκρούπ διάλεξαν το όνομα αυτό. Έλέγαν οτι αν δεν έκαναν επιτυχία ως τον Ιούνιο, θα τα παράταγαν. Τελικά τα καταφέραν και ειδικά στη χώρα μας το τραγούδι αυτό, έγινε μεγάλη επιτυχία.

3 σχόλια:

  1. Madison Avenue Don't Call Me Baby
    http://www.youtube.com/watch?v=D4-PcMSxrUA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαράδεκτος!!!έπρεπε να το πατήσω στο Youtube για να καταλάβω ποιό είναι.Απλά απαράδεκτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στον εαυτό μου αναφέρομαι (για να αποφύγω την περίπτωση παρεξήγησης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή