Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Τραγούδια για το καλοκαίρι

  Πλησιάζουμε με αργά αλλά σταθερά βήματα στην καλύτερη εποχή του χρόνου. Ήλιος, θάλασσα, μαγιό, ρακέτα, ποτά, ξενύχτια και λίμπιντο στα ύψη. Επηρεασμένος λοιπόν απ΄την θερμοκρασία που αρχίζει να ανεβαίνει και τα ρούχα που αρχίζουν να λιγοστεύουν, είπα να κάνω ένα αφιέρωμα τραγουδιών για το καλοκαίρι και τα συναφή.
Πιθανόν πολλοί να δυσανασχετήσετε γιατί έχω πολλά ελληνικά, αλλά δε γίνεται αλλιώς. Όπως ξέρουμε εμείς το καλοκαίρι, δεν το ξέρει κανείς. Πάρτε λοιπόν τα κουβαδάκια σας και ακολουθήστε....

Φατμε- Το καλοκαιράκι

Πρώτο και καλύτερο, γιατί μ'αυτό μεγαλώσαμε, αυτό ξέρουμε. Απ'τα πιο όμορφα τραγούδια για το καλοκαίρι.

Σοφία Αρβανίτη- Μη μου μιλάς για καλοκαίρια

Άλλο ένα τραγούδι των παιδικών μας χρόνων. Η εξαφανισμένη σήμερα, Σοφία Αρβανίτη, ερμηνεύει ένα απ'τα πιο χιλιοπαιγμένα καλοκαιρινά τραγούδια

Ζιγκ Ζαγκ- Αγάπη του καλοκαιριού

Ναι, ναι το ξέρω, είμαι νοσταλγός των 90's (δεν το έχω κρύψει άλλωστε). Πολύ αγαπητό συγκρότημα  των 90's, με ένα αγαπημένο τραγούδι, για την πιο αγαπητή εποχή, με τον τίτλο "Αγάπη του καλοκαιριού".

Δυτικές Συνοικίες- Καλοκαιρινά ραντεβού

Να σας πω την αμαρτία μου, δεν με τρελαίνει αυτό το τραγούδι. Μπορεί επειδή σιχάθηκα να το ακούω, μπορεί γιατί είναι όντως μέτριο. Αλλά δε γίνεται να μην το βάλεις σε αφιέρωμα για τραγούδια του καλοκαιριού.

Ημισκούμπρια- Πάμε όλοι μαζί σε μια παραλία

Epic τραγούδι, που ό,τι μουσική και να ακούς, δεν γίνεται να μην σου κολλήσει, από ένα χιπ χοπ συγκρότημα που απορώ γιατί διαλύθηκαν, μια και είχαν πολλές επιτυχίες. 
Κοινωνικό μήνυμα: Όχι σκουπίδια, όχι σεξ, όχι καπότες σε θάλασσες και ακτές. Ευχαριστώ!

Ημισκούμπρια- Greek Lover

Αν και δε το συνηθίζω, δεύτερο καπάκι τραγούδι απ΄τα Ημισκούμπρια. Αν και το ρεφραίν είναι ψιλοάθλιο, οι στίχοι αναλύουν το φαινόμενο των Greek lovers του καλοκαιριού.

Γιώργος Μαζωνάκης- Summer in Greece

Το τραγούδι πέραν απ'τον καλοκαιρινό τόνο που δίνει, έχει και πολύ καλό βίντεο (ΜΥΚΟΝΟΟΟΟΟΣ ΟΥΥΥΥ). Επίσης αξίζει και μόνο που βλέπουμε την αγέραστη (και παιδικό έρωτά μου) Βικτώρια Χαλκίτη. Τέλος το τραγούδι τελειώνει με το "Αφού στο είπα μωρό μου...Λαϊκ χήαρ νόγουερ"! Πώς να μην είναι στη λίστα μετά;

Άλκηστις Πρωτοψάλτη- Πάμε Χαβάη

Απ΄τα καινούργια "κολλητικά" τραγούδια, που την εποχή που βγήκε, έπαιζε παντού! Επίσης η ατάκα:"Θωμά είσαι σπίτιιιι", με τις παραλλαγές της ακούγεται μέχρι σήμερα.

REC- Chocolat

Η πιο πρόσφατη επιτυχία για καλοκαίρι. Ένα απ΄τα καινούργια συγκροτήματα, με μια πολύ όμορφη και καλή τραγουδίστρια, μας βάζει σε κλίμα καλοκαιριού και μαυρίσματος.

Nicko- Last Summer

Το "λασάμα", όπως μου φάνηκε ότι έλεγε ο Nicko, την 1η φορά που το άκουσα, έκανε τρελή επιτυχία το καλοκαίρι του 2010 και από τότε, αυτό το στυλ τραγουδιού, έγινε μόδα.

Bananarama- Cruel Summer

Τραγούδι του 1983, που έγινε τρελή επιτυχία, αν και οι πιο πολλοί το έμαθαν απ΄τους Ace of Base

David Tavare- Summer Love

Απ΄τις μεγάλες επιτυχίες των τελευταίων χρόνων. Κλασσικό κομμάτι για χορό σε καλοκαιρινά κλαμπάκια (και όχι άδικα).

The Underdog Project- Summer Jam

Απ΄τα αγαπημένα μου τραγούδια, στη σχολική μου ηλικία και τεράστια επιτυχία και αυτό όπως και το προηγούμενο. Οι ίδιοι είχαν βγάλει και παρόμοιο τραγούδι με τίτλο "Winter Jam"

Beach Boys- Surfin' USA

Το πιο κλασσικό καλοκαιρινό συγκρότημα (όπως προϊδεάζει και το όνομα τους), με το πιο γνωστό τους τραγούδι.

5 σχόλια:

  1. Για να προλάβω 2-3 που θα ρωτήσουν, δεν το βρήκα αυτό που θέλετε. Τό'χα στο μυαλό μου (απ΄τα πρώτα-πρώτα κιόλας), αλλά βρήκα μόνο 2 remix, που δεν μου άρεσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μερικές ακόμα προτάσεις...
    Κρουαζιέρα θα σε πάω
    Απόψε λέω να μην κοιμηθούμε...
    Λιωμένο Παγωτό
    Πάμε για τρέλες στις Σεϋχέλλες
    Το Ροζ Μπικίνι :Ρ
    Του Αιγαίου Τα Μπλούζ
    Καλοκαιρινές Διακοπές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστές παρατηρήσεις. Το απόψε λέω να μην κοιμηθούμε, τοχα να το βάλω 2ο αλλά δεν μου το έβρισκε το βίντεο να το ανεβάσω στο blog η εφαρμογή.

      Διαγραφή
  3. palia tragoudia pou akougontai akoma san kainouria!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα 90's είναι πολύ μπροστά!Σε όλα...Αλλά αυτό είναι θέμα για άλλο άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή