Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Με φτάσανε στα "άκρα"


  Πως τα έχει φέρει η κατάσταση και σε λίγο τα πολιτικά άρθρα, θα είναι πιο πολλά απ΄τα αθλητικά. Αλλά δε γίνεται! Κάθε μέρα, αυτή η ρημάδα η χώρα, σου δίνει υλικό για σχολιασμό...Κάθε μέρα που λες, "δε γίνεται ρε πούστη μου...μας ψεκάζουν" (το οποίο όσο περνάει ο καιρός, σαν να μην είναι και τόσο σενάριο επιστημονικής φαντασίας...)!

  Αυτό που με τρέλανε αυτή τη φορά, είναι το θέμα που έχει γίνει με την είσοδο των χρυσαυγιτών στην βουλή, παίρνοντας ποσοστό 7% στις εθνικές εκλογές. Ακολούθησαν τα σκηνικά απείρου κάλλους στη συνέχεια, με το "Εγέρθητω" και την ομιλία, αλα Παπαδόπουλος, του αρχηγού της Χρυσής Αυγής, που εμένα προσωπικά όταν την άκουσα μου σηκώθηκε η τρίχα (για να μη πω για τους Βησιγότθους στα πλάγια του Μιχαλολιάκου). Με αφορμή αυτά τα σκηνικά, άρχισε μια συζήτηση απ'όλους για το πώς έγινε αυτό, ποιοι τους ψηφίσαν, γιατί τους ψηφίσαν και να βγαίνουν φυσικά και τα αντίστοιχα ανέκδοτα (κλασσικά ένα ήταν με τον Τσακ Νόρις).
  Με το ίδιο πνεύμα (της πλάκας) αποφάσισα να το αντιμετωπίσω και εγώ μιλώντας με γνωστούς και φίλους, είτε σε παρέες που βρέθηκα, είτε στο Ίντερνετ (κυρίως σε Facebook και Τwitter). Βλέπετε θεωρώ, ότι αν δεν το αντιμετωπίσουμε (και αυτό όπως και  τα περισσότερα τα τελευταία 2 χρόνια) με χιούμορ, θα είμαστε όλοι να δέσουμε μια πέτρα στο λαιμό μας και να φουντάρουμε. Τι συνάντησα σαν απάντηση; Οργισμένες αντιδράσεις, βρισίδια, κατάρες και ντροπή όλων για αυτό που έγινε στην Ελλάδα, που γέννησε τη δημοκρατία (άλλο αν την βιάζει κατ'εξακολούθηση έκτοτε...), μόνο και μόνο στην αναφορά του θέματος. Τα ίδια είδα στο Ίντερνετ σε πολλά άρθρα σχετικά με την Χρυσή Αυγή, όπου αγανακτισμένα άτομα, σχολίαζαν αρνητικά όλα όσα έγιναν. Έρχομαι και αναρωτιέμαι λοιπόν εγώ με το φτωχό μου το μυαλό...Ποιοι είναι αυτοί οι 440.000 που ψήφισαν Χρυσή Αυγή; Μήπως κατοικούν σε σπηλιές και βγήκαν μόνο για να ψηφίσουν και ξαναγύρισαν στις σπηλιές τους μετά; Μήπως μπέρδεψαν τα ψηφοδέλτια και αντί να ψηφίσουν τους Πειρατές, βάλαν τους χρυσαυγίτες;;; Μήπως έκανε την πλάκα του ο καθένας ξεχωριστά, που είπε και ο Κανάκης, χωρίς να περιμένουν ότι το αποτέλεσμα θα ήταν τόσο μεγάλο; Μήπως είμαι εγώ, παρόλο που δεν ψήφισα;;;;
  Το αποτέλεσμα αυτής της αντίδρασης που είδα ήταν, να εκνευριστώ κομματάκι. Βλέπετε είμαι άτομο που δεν μπορώ την υπερβολή και θέλω το κάθε θέμα να τοποθετείται στη σωστή του διάσταση. Δεν αντιλέγω ότι τα άτομα αυτά, τουλάχιστον απ'όσα έχουν βγει στην επιφάνεια σχετικά με αυτούς και απ'όσα μας έδειξαν απ΄τα πρώτα λεπτά που βγήκαν τα αποτελέσματα, είναι επικίνδυνα. Δεν αντιλέγω ότι το να ψηφίζονται νεοναζί σε τόσο μεγάλο ποσοστό είναι τρομακτικό. Αλλά απ'αυτό μέχρι την εικόνα που λαμβάνω, ότι ήμασταν Ελβετία και κολυμπάγαμε στο χρήμα, που τώρα ήρθαν οι κακοί φασίστες και θα μας κάνουν Ουγκάντα, υπάρχει διαφορά. Μιλάνε όλοι για νέα Χούντα, όταν έχουμε ήδη Χούντα χρόνια τώρα με το ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ. Στην τελική όλοι αυτοί που κράζουν, είναι αυτοί που μας λέγαν ΜΗ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΤΕ γιατί είναι έτσι και έτσι και έτσι...Μάθαμε όλοι τα πάντα για την Χρυσή Αυγή και τα στελέχη της που δε ξέραμε, ούτε θα ρωτούσαμε ποτέ. Ουσιαστικά, τους έκαναν διαφήμιση. Αρνητική μεν αλλά διαφήμιση.
  Όπως και να έχει, (θέλω να) πιστεύω ότι στις εκλογές του Ιούνη το ποσοστό τους θα είναι πολύ μικρό, οπότε θα επιστρέψουμε όλοι στην γνωστή μιζέρια μας. Από'κει και πέρα τι κάνουμε; Λύθηκαν τα προβλήματά μας με το να διώξουμε τους βάρβαρους; Εγώ πιστεύω ότι αυτοί είναι το εξιλαστήριο θύμα (χωρίς ΞΑΝΑΛΕΩ να είναι λάθος η κατακραυγή) και ένας τρόπος να μας αποπροσανατολίσουν. Food for thought που λένε και στο χωριό μου. Πάντως εγώ θα ήθελα 2-3 νταμάρια απ'αυτούς να είναι μες στη Βουλή. Να πέσει και καμμιά φάπα διάολε, γιατί πολύ χαλαρούς τους βλέπω εκεί μέσα....

2 σχόλια:

  1. Μπα φιλαράκι, η Χρυσή Αυγή ήρθε για να μείνει, και θα μεγαλώσει και άλλο στο μέλλον (στις νεαρές ηλικίες έχει μεγάλα ποσοστά και στις μεγάλες πολύ μικρά). Και εμένα πάντως μου φαίνεται περίεργο που ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε 16% και πολύ επικίνδυνο για την δημοκρατία μας αλλά και για την ζωή μας που ένα κόμμα κουκουλοφόρων και άσχετων με την μάκρο-οικονομία (αλλά και μίκρο-οικονομία μιας και όλοι τους είναι άεργοι) αλλά πάντα έχω ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γενικά φίλε μου τα "άκρα" για μένα δεν χρειάζονται.Ούτε στην πολιτική,ούτε στην ζωή μας γενικά. Απο'κει και έπειτα θα δούμε τι έχει να προσφέρει και η Χρυσή Αυγή και ο Σύριζα μια και οι 2 "μεγάλοι" δεν πρόσφεραν τίποτα.Για τα ποσοστά που λες δεν ξέρω και δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω.Ο Ιούνης είναι κοντά και θα μάθουμε τελικά αν είναι νάζι των Ελλήνων ή συνειδητή επιλογή. Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή