Τρίτη 8 Μαΐου 2012

"Υπέρτατα" ξένα dance τραγούδια των 90's

Τα 90's είναι μια εποχή αγαπημένη μουσικά και για μένα αλλά και πολλούς άλλους 80αρηδες όπως εγώ. Είναι μια εποχή που θα με απασχολήσει σε πολλά άρθρα γιατί έχει "πολύ ψωμί" που λένε. Σήμερα θα ασχοληθώ με ξένα dance τραγούδια που όλοι ακούγαμε, αλλά το αρνούμαστε. Μερικοί ξίνισαν ήδη τη φάτσα και λένε: "εγώ άκουγα μόνο Pink Floyd και Deep Purple φιλαράκι". Anyway! Oι υπόλοιποι θυμηθείτε τα.





Mr.President-Coco Jambo

Είναι το ν.1 τραγούδι που μου έρχεται στο μυαλό από εκείνη την εποχή και το άκουγα στο rewind-play (τότε δεν είχαμε repeat και είχαμε κασσέτες), τραγουδώντας και εγώ: ναναεγιε κοκο τζάμπο ναναεγιε(;;;). Όπως καταλάβατε δεν ήξερα τα λόγια...

Dr. Alban-It's my life

Black power και εδώ και ένα τραγούδι που δε παίζει να υπάρχει ένας στην ηλικία μου που δε το θυμάται και δε το χόρεψε.

Kaoma-Lambada

Είναι τραγούδι του 1989 αλλά δε πειράζει. Εγώ το γράφω το άρθρο ότι θέλω κάνω! Τι να πει κανείς για αυτό το τραγούδι. Το ξανακούω τώρα και μου έρχεται τρελή μελαγχολία. Χορός όσο δε πάει στα παιδικά πάρτι με αυτό. Το δανείστηκε και η Lopez στο On the floor.

2 Unlimited-No Limit
Με θυμάμαι το 1992 στην Αθήνα, να τραβολογάω τη μάνα μου σε όλα τα δισκάδικα για να βρούμε τον δίσκο τους, με το κομμάτι αυτό. Τελικά στο τελευταίο (όπως μου είπε η μητέρα μου) που ψάξαμε, σε ένα Metropolis, πρόλαβα τον τελευταίο δίσκο που τους είχε μείνει. Yeahhhhhhh!!!!

Ace of Base-All that she wants

Θα μπορούσα να βάλω ένα σωρό από τραγούδια των Σουηδών, μια και είχαν ένα σωρό επιτυχίες, αλλά θα γέμιζα όλο το άρθρο. Βάζω το ας πούμε πιο γνωστό.

Reel 2 Real-I like to move it

I like to move it, move it! Πείτε μου ότι όποιοι πατήσατε play στο βίντεο δεν αρχίσατε να κουνιέστε...όχι;; ΝΑΙ ΚΑΛΑ!

Snap-Rythm is a dancer

Το 1992 χτύπησε πρώτη θέση σε Αμερική, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Ηνωμένο Βασίλειο. Από τότε έχουν βγει εκατοντάδες remix του.

Alice DeeJay-Better off alone

Απ'τα τελευταία της δεκαετίας αλλά εξίσου ωραίο και μπιτάτο με τα προηγούμενα.

Culture Beat-Mr.Vain

Τώρα που μεγάλωσα, μου φαίνεται τρομερά χαζός ο τίτλος του τραγουδιού, όπως και οι στίχοι. Τελικά τι καλά που ήμασταν μικροί....Αρκούσε λίγο μπιτ για να χοροπηδάμε σαν κατσίκια και ήμασταν ικανοποιημένοι.

John Scatman-Scatman

Να σας ενημερώσω ότι μόλις συγκλονίστηκα. Δεν θυμόμουν το βίντεο κλιπ και ήμουν πάρα πολύ σίγουρος ότι ήταν μαύρος ο Scatman...Επικό τραγούδι, για το οποίο ισχύει ότι για το Coco Jambo σχετικά με τους στίχους...Έλεγα ότι να'ναι (εκτός του ρεφρέν προφανώς).

Ice Mc-Think about the way

Κλείνω το αφιέρωμα, με το τραγούδι που μου έδωσε την αφορμή να γράψω το αφιέρωμα...Το άκουσα στο ραδιόφωνο και γυρνώντας σπίτι έψαχνα απεγνωσμένα να το βρω. Φυσικά αφού το βρήκα το άκουσα καμμιά 20αρια φορές...


2 σχόλια: