Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Χειρότερες ατάκες πεσίματος

Είναι απ΄τα βασικότερα όπλα σου όταν προσπαθείς να "ρίξεις" μια γυναίκα και συνήθως την σκέφτεσαι πολύ πριν πας ή δεν πας να μιλήσεις επειδή δεν έχεις βρει κάτι που να θεωρείς ότι είναι αρκετά έξυπνο ή χαριτωμένο.
Λέω απ΄τα βασικότερα γιατί παίζουν και άλλα ρόλο στη προσπάθεια αυτή. Αν πιστέψουμε τους ψυχολόγους και τους ειδικούς στην επικοινωνία, το μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας στηρίζεται στον τόνο της φωνής σου, τις εκφράσεις του προσώπου σου και τη στάση του σώματός σου και όχι τόσο σε αυτά που λες. Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει και η γυναίκα που θα πεις την ατάκα, μια και η ίδια ατάκα μπορεί να έχει 100% επιτυχία ή 100% αποτυχία σε διαφορετική γυναίκα. Όταν ξεκίνησα να γράφω αυτό το άρθρο είχα σκοπό να γράψω τις καλύτερες και τις χειρότερες ατάκες. Το ξανασκέφτηκα όμως και επειδή θα με κράζαν όποιοι ή όποιες διαβάζαν το άρθρο για τις επιλογές μου, θα βάλω μόνο τις χειρότερες.


  • "Πόνεσες;" (Απαντάει αυτή "πότε;") "Όταν έπεσες απ΄τον Παράδεισο!" ---> Πιο γραφικός πεθαίνεις...Πέρα απ΄το ότι έχει γίνει σούπα, είναι και πολύ γλοιώδης ατάκα. Μάλλον θα σου πει να πας στον δίαολο (aka Κόλαση...)
  • "Πρέπει να είσαι κουρασμένη ε;" (Απαντάει αυτή "γιατί;") "Γιατί γύρναγες όλη μέρα στο μυαλό μου" ----> Είναι της ίδιας κατηγορίας με την προηγούμενη. Πολύ πιθανό να σου απαντήσει ότι έβρισκε τρόπο να σου ξεφύγει.
  • "Έρχεσαι συχνά εδώ;" ----> "Ναι αλλά τώρα που σε είδα, θα σταματήσω να έρχομαι"
  • "Ωραία πόδια, τι ώρα ανοίγουν;" ----> Στην καλύτερη περίπτωση θα γελάσει (αλλά μέχρι εκεί). Στην χειρότερη (που είναι και το πιο πιθανό), δεν θες να μάθεις....
  • "Γνωριζόμαστε από κάπου;;;" -----> Ναι ρε φίλε, πήγατε μαζί φαντάροι...Δηλαδή περιμένεις να κάτσει να ψάξει αν όντως γνωρίζεστε και από που;;;(ακόμα και στην απίθανη περίπτωση που το ρωτάς αλήθεια)
  • "Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναέρθω;" -----> Αυτή η ατάκα είναι παραλλαγή της διαφήμισης που λέει όχι η κοπέλα στην ερώτηση αν πιστεύει στον έρωτα με την πρώτη ματιά και φέρνει μια γύρα ο τύπος και της λέει "με την δεύτερη;". Προφανώς η παραλλαγή έγινε γιατί με την διαφήμιση αυτή, η συγκεκριμένη ατάκα, "κάηκε". Όμως ακόμα και έτσι αυτή η ατάκα πλέον θεωρείται άχρηστη.
  • "Συγγνώμη, ξέχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου, μου δίνεις τον δικό σου;" -----> Αλήθεια; Δηλαδή αλήθεια είπες αυτήν την ατάκα; Και περιμένεις να στο δώσει; Σε παρακαλώ...
  • "Να σε κεράσω ποτό ή θες απλά τα λεφτά;;" ----> Προφανώς το σκεπτικό είναι να γελάσει, αλλά όταν δεν σε ξέρει και από χτες, δε θα το εκλάβει ως αστείο και μάλλον θα σε βρίσει.
  • "Πρέπει να έχω πεθάνει, γιατί βλέπω έναν Άγγελο μπροστά μου" -----> Πολύ καλή έμπνευση (έμπνευση που λέει ο λόγος, γιατί είναι πολύ κλασσικη και αυτή), αλλά σπάνια μια γυναίκα, ψαρώνει με κάτι τέτοιο.
  •  "Συγγνώμη μπορώ να πάρω ένα τηλέφωνο απ΄το κινητό σου; Η μάνα μου, μου είπε να την πάρω τηλέφωνο μόλις βρω την γυναίκα της ζωής μου" ----> Ω ναι...Έχει ειπωθεί αυτή η ατάκα...
  • "Καλησπέρα, με λένε ...... .Να το θυμάσαι γιατί θα το φωνάζεις όλο το βράδυ!" -----> Εαν γουστάρει με αυτό κάποια γκόμενα, συγχαρητήρια μόλις έγινες ο 1000ος που πάει μαζί της.
  •  "Είμαι καινούργιος στην πόλη, μπορείς να μου δείξεις το δρόμο για το σπίτι σου;" ----> Υποψιάζομαι ότι αν το πει κάποιος αυτό, μάλλον η αντίστοιχη κοπέλα ΔΕΝ θα του δείξει τον δρόμο...
  • "Μου χρωστάς ένα ποτό, γιατί μου έπεσε απ΄τα χέρια το ποτήρι μόλις σε είδα" ----> Αυτό ίσως και να είναι καλό....Το βάζω για να μου πείτε τη γνώμη σας.
  • "Γ....έ με αν κάνω λάθος, αλλά σε λένε ....(ένα ξεκάρφωτο όνομα) ε;" ------> Όσο αστείο και αν είναι για άντρες που το ακούνε, οι γυναίκες μάλλον δεν γελάνε. Εγώ πάντως το βρήκα αστείο και με αυτό θα κλείσω το αρθρο.
Γενικά κατα τη γνώμη μου, δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη. Αν και έχω πολλούς φίλους που έχουν τρελές επιτυχίες λέγοντας ατάκες τέτοιου τύπου, εγώ θεωρώ ότι και ένα "γεια" απλό να πεις και 2-3 ωραίες κουβέντες (εκθειάζοντάς την χωρίς υπερβολικές φανφάρες και γλυψίματα), πάλι θα είσαι ωραίος.


Υ.Γ. Επειδή σίγουρα έχω ξεχάσει πολλές ατάκες, όποιος ή όποια θέλει να συμπληρώσει είναι ευπρόσδεκτος/η.

8 σχόλια:

  1. Ερώτηση!! Υπάρχουν τύποι που έχουν πεί τετοιες ατάκες και μετά κούμπωσαν;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω ναι!Μειοψηφία φυσικά αλλά υπάρχουν.Είναι αυτό που είπα στην εισαγωγή.Παίζει μεγάλο ρόλο και η γυναίκα που το λες.Μπορεί να πεις την καλύτερη ατάκα(ή την πιο απλή)και να φας χαστούκι ή να πεις την μεγαλύτερη καφρίλα και να πάτε καρφί στις τουαλέτες(έχω παραδείγματα και απ΄τις 2 περιπτώσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. pantos ena aplo "se eida kai mou areseis" tha ekane poli kaliteri douleia!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γίνεται να συμφωνήσω περισσότερο....Όλοι ψάχνουμε την ιδανική ατάκα, ενώ η καλύτερη είναι η πιο απλή.Αλλά είναι γνώρισμα της εποχής μας να τα κάνουμε όλα πολύπλοκα....

      Διαγραφή
  4. Εγώ πάντως βρήκα αρκετές από αυτές καλές. Αλλά η γνώμη μου δεν μετράει γιατί δεν το έχω αυτό το στυλ προσέγγισης(πλήρης αποτυχία όποτε έχω προσπαθήσει)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το μυαλο του ανδρα ξερνα καθε φαντασια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι ήθελες να πεις "ξεπερνά κάθε φαντασία" αλλά νομίζω ότι και αυτό που έγραψες έχει ένα νόημα...Κάποιες ατάκες είναι για να ξερνάς!Τι έχουν ακούσει οι γυναίκες κατά καιρούς....

      Διαγραφή
  6. Από την στιγμή που θα πας να κάνεις πέσιμο με "ατάκα" είσαι στην κατηγορία cult, οπότε τέντωσε το όσο περισσότερο γίνεται τουλάχιστον να μην πιστέψει ότι το λες σοβαρά.πρωτοτυπήστε λίγο πλζ πχ "Heeeeeere's Johnny" η οτι άλλο κατεβάσει το μυαλό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή