Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Να φύγει κανείς ή να μη φύγει;;;;

  Και ΝΑΙ βγήκε η ΝΔ!!!!Είχα ένα άγχος τόσο καιρό βρε αδελφέ....Ενώ τώρα μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος. Άλλωστε για να βγήκε το κόμμα που βγήκε, με τέτοια διαφορά, δε γίνεται!!! Θα είναι καλό....Αποκλείεται ο μέσος Έλληνας ψηφοφόρος να κάνει λάθος.
Να ψήφισε τρομοκρατημένος απ΄τα κανάλια, τα οποία δεν έχουν κανένα κέρδος απ΄το να τρομοκρατούν τον κόσμο (ή να ψήφισαν παππούδια που είναι κολλημένα με ένα κόμμα και γουστάρουν που δεν έχουν λεφτά για φαΐ ή φάρμακα). Άλλωστε μας πληροφόρησαν εκτενώς για τα μύρια κακά που θα μας συμβούν αν δεν ψηφίσουμε μνημονιακά κόμματα και πάμε με τους "Άλλους" που θέλουν να πάνε κόντρα (και καλά...) και να βγούμε απ΄το (σωτήριο) Ευρώ...Βέβαια κάποιος κακοπροαίρετος θα πει, ότι μας είπαν τι θα γίνει αν βγούμε απ΄το Ευρώ, αλλά δεν μας είπαν τι θα γίνει αν μείνουμε στο Ευρώ και ποιός επωφελείται περισσότερο απ΄την παραμονή μας, εμείς ή οι τράπεζες. Αλλά ΦΥΣΙΚΑ αυτά είναι γραφικότητες και χυδαιολογίες αισχίστου είδους και ΦΥΣΙΚΑ δεν τις υιοθετώ. Επίσης πολύ ενδιαφέρον θα είναι αν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, ξεπεράσουν τις έχθρες (;;;) τους και κάνουν κυβέρνηση συνεργασίας. Πώς τα φέρνει ο καιρός ρε φίλε. Μπρος στο κοινό φαγοπότι..εεεε κίνδυνο ήθελα να πω, όλα λύνονται. Με την ευκαιρία, πόσο εύκολα ξεχνάει ο κόσμος...Ήθελα να ήξερα, αυτοί που ψήφισαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, δεν έχουν ιδέα για τα σκάνδαλα;; Το Βατοπέδι; Τη Siemens; Τα υποβρύχια;;; Αν το πήρε το μάτι τους, με ποια λογική ψήφισαν πάλι αυτούς;;;
  Κατα τ'άλλα το "αστείο" (που λέει και ο Κανάκης) με την Χ.Α. εξακολουθεί να είναι "αστείο" μια και διατήρησε τα ποσοστά του. Κοίτα να δείς...Και εγώ που έλεγα ότι με το χαστούκι που έριξε ο Κασιδιάρης στην Κανέλλη θα τους πέρναγε και το κόμμα των Ελλήνων Πειρατών....Έτσι λέγαν τα κανάλια και οι "ειδικοί", οπότε έτσι έπρεπε να γίνει. Το ΚΚΕ δεν συμφώνησε με το αποτέλεσμα των εκλογών. Μάλλον επειδή πήγε άπατο (λέω εγώ τώρα...). Σ'αυτό το σημείο να πω ότι και εγώ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ με το αποτέλεσμα (6-0) του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ στο Καραϊσκάκη στο περσινό πρωτάθλημα...(εντελώς τυχαία η αναφορά). Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες πήγαν μια χαρά, το ΛΑΟΣ ψάχνει να βρει τι πήγε λάθος και μείναν έξω (όταν οι ίδιοι οι υποψήφιοι ψηφίζουν άλλο κόμμα,άστα να πάνε) και οι Οικολόγοι παραμένουν συμπαθείς αλλά πάντα εκτός Βουλής (έκανα και ρίμα).
  Αυτό που μ'άρεσε πιο πολύ απ'όλα όμως είναι ότι την παραμονή των εκλογών η Bild με ανοιχτή επιστολή, μας είπε σε απλή μετάφραση πίσω απ'τις λέξεις (κρύβεται ο Αλέξης, κυριολεκτικά), ότι σας κρατάμε απ΄τα...χέρια, οπότε θα ψηφίσετε ότι θέλουμε ΕΜΕΙΣ. Αν δηλαδή ξεγελαστήκατε και νομίζετε ότι έχετε Δημοκρατία και ελευθερία ψήφου, πλανάσθε πλάνη οικτρά. Έτσι όλοι οι Έλληνες κατάλαβαν ότι πρέπει να ψηφίσουν Νέα Δημοκρατία και όχι τον τεντυμπόϊ (για την ακρίβεια τον είπαν Καραγκιόζη, τόσο επίπεδο...). Δεν λέω ότι δεν είναι, αλλά δεν είναι ο μόνος, ούτε ο χειρότερος. Με την ευκαιρία, τι τραγικός λαός είμαστε ρε γαμώτο...Μια απ΄τις πιο κορυφαίες φιγούρες της παράδοσης μας, τον Καραγκιόζη, του δώσαμε αρνητική χροιά. Σαν να πεις αύριο, μεθαύριο: Άντε ρε παλιο Άι Βασίλη!!!Άσχετο, απλά ήθελα να το πω.
   Θέλω να πιστεύω ότι τα πράγματα δεν θα γίνουν πολύ χειρότερα. Να μην αποδειχτεί ότι τελικά, αυτοί που λέγαν ότι αν βγούμε απ΄τον Ευρώ θα μπορέσουμε να κάνουμε μια νέα αρχή (και ας ζοριζόμασταν αρκετά στην αρχή), είχαν δίκιο. Άλλωστε και η Ισλανδία κάπως έτσι τα κατάφερε να βγει απ΄την κρίση της. Εγώ πάντως (και δεν είμαι ο μόνος...κάθε άλλο), ήδη άρχισα να κάνω σκέψεις μετανάστευσης. Θα μου πείτε, πού θα βρεις χειρότερα;;; Μπορώ να ψάξω πάντως!!! Τώρα που είμαι 29, πριν παντρευτώ και πριν αποκτήσω ένα παιδί που δε θα ξέρω πώς να το μεγαλώσω. Απ'την άλλη μπορεί απλά να είμαι και εγώ ένας ψευτοεπαναστάτης, όπως οι περισσότεροι, που γκρινιάζει, φωνάζει, ψάχνει να φύγει και που στο τέλος θα κάτσω να παλέψω με την μιζέρια της χώρας μου, μαζί με την οικογένεια μου και τους ανθρώπους που αγαπάω.
  Τελειώνοντας να πω ότι είχα σκοπό να γράψω ένα σοβαρό άρθρο. Αλλά δεν μπόρεσα...Αντ'αυτού έγραψα αυτό το μπερδεμένο, ασυνάρτητο και χωρίς νόημα κείμενο (που αντικατοπτρίζει το μυαλό μου και την ψυχολογία μου από χτες), που ίσως πολλοί πείτε "τι βλακείες γράφει" ή "έχασα τσάμπα χρόνο απ΄τη ζωή μου για να το διαβάσω" και δεν σας αδικώ. Απ΄την άλλη όμως, δεν είπα ποτέ ότι είμαι ειδικός στα πολιτικά ή ότι μπορώ να έχω εμπεριστατωμένη άποψη. Όπως και στα άλλα πολιτικά άρθρα, γράφω απλώς την προσωπική μου ματιά για τα γεγονότα. Απλά και χωριάτικα (που λέει και ένας φίλος μου). Γι'αυτό και τα αποφεύγω (είχα 1 μήνα να γράψω τέτοιο θέμα) και γράφω πιο ανάλαφρα θέματα. Άλλωστε για την σωστή ενημέρωση, σ'αυτά τα σοβαρά και κρίσιμα θέματα, έχουμε τους έγκριτους και τίμιους δημοσιογράφους των καναλιών. Πώς μπορώ να συγκριθώ εγώ με αυτούς, με το φτωχό μου το μυαλό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου