Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Ρακιντζής Tribute

  Μετά το Καρβέλας Tribute που είχα κάνει πριν 2 μήνες περίπου, αποφάσισα ότι είναι σωστό να κάνω και στην άλλη παιδική αδυναμία μου, τον Μιχάλη Ρακιντζή, ένα αντίστοιχο αφιέρωμα.
Όπως και ο Καρβέλας, έτσι και ο Ρακιντζής ήταν πολύ μπροστά απ΄την εποχή τους. Μουσικές ιδιοφυίες και οι 2 τους, που μας άφησαν τραγούδια τα οποία παίζονται απ΄τα ραδιόφωνα και ακούγονται πολύ, όντας οι "ένοχες" απολαύσεις μας. Τραγούδια που σου αρέσουν πολύ, αλλά ντρέπεσαι να το παραδεχτείς. Ας ξεκινήσω λοιπόν το αφιέρωμα.



Εγώ και ο Πουφ

Απ΄τα πιο γνωστά τραγούδια του Ρακιντζή, που έχει γίνει και σήμα ραδιοφωνικής αθλητικής εκπομπής ("Πνίξτε τον φουνταριστό" NovaΣΠΟΡ FM).

O πληγωμένος μου εγωϊσμός

Εκ των αγαπημένων μου τραγουδιών.

Δικός σου για πάντα

Επίσης κλασσικό τραγούδι, το οποίο ακούγαμε κατά κόρον στα παιδικά πάρτι που πηγαίναμε (και το χορεύαμε κιόλας, βεβαίως βεβαίως). Μάλιστα και ως φοιτητής το άκουσα σε αρκετά clubs να το παίζει ο dj.

Είσαι σαν κουνέλι

Αυτό το τραγούδι με είχε προβληματίσει αρκετά ως πιτσιρικά. Απορούσα πως γίνεται ερωτικό τραγούδι να την "λέει" κατά κάποιον τρόπο στην κοπέλα που απευθύνεται. Μεγαλώνοντας το κατάλαβα (ότι και καλά αγαπάς τα ελαττώματα του άλλου και τέτοια).

Μωρό μου φάλτσο

Ισχύει και γι'αυτό ότι και με το πάνω τραγούδι.
Υ.Γ. το βίντεο είναι remix γιατί το κανονικό δε μου το φόρτωνε. Όποιος θέλει να ακούσει το κανονικό ας πατήσει εδώ.

Νανά

Αυτό είναι ένα απ΄τα τραγούδια που όπως είπα στην εισαγωγή, μου αρέσει πολύ αλλά ντρέπομαι να το παραδεχτώ. Μέχρι και στο Mp3 player μου το έχω.

Τι σου λείπει

Αν ξεπεράσεις τον στίχο που προφανώς σε κάποιους σίγουρα δεν αρέσει, αντιλαμβάνεσαι ότι η μουσική είναι πολύ μπροστά απ΄την εποχή της (για Ελλάδα εννοώ πάντα).

Ολόκληρο Φεγγάρι

Έχω ρίξει απίστευτο κλάμα μ'αυτό το τραγούδι. Απ΄τις καλύτερες μπαλάντες του Ρακιντζή.

Δαχτυλίδι

Λέγοντας για μπαλάντες του Ρακιντζή, αυτή είναι άλλη μια απ΄τις καλές του. Το συγκεκριμένο το αφιέρωσα ραδιοφωνικά καμμιά 20αρια φορές σε κοπέλες στο δημοτικό (κλασσικά).

My Heart Remains The Same

Τραγούδι που έγραψε και ενορχήστρωσε ο Ρακιντζής και ερμήνευσε ο Ian Gillan. Για τους μη γνωρίζοντες ο Gillan ήταν ο τραγουδιστής των Deep Purple.Και δεν ήταν το μόνο. Μαζί ερμήνευσαν και το "Getaway". Η συνεργασία του αυτή με τον Gillan, δείχνει νομίζω και το πόσο εξαιρετικός μουσικός είναι ο Ρακιντζής.

S.A.G.A.P.O.

Υπάρχουν 2 διαφορετικοί τρόποι να το δεις αυτό το τραγούδι. Ο ένας είναι να πεις ότι ήταν ό,τι χειρότερο έχουμε στείλει από θέμα στίχου, ήχου, χορογραφίας (ρομποτικές κινήσεις, παρέλαση και κινήσεις των τσολιάδων στον Άγνωστο Στρατιώτη) και κοστουμιών (κάτι μεταξύ cyborg και ομάδας ΔΙΑΣ). Ο άλλος είναι να πεις ότι ο Ρακιντζής έκανε τη διαφορά για άλλη μια φορά και 10 χρόνια μετά δεν υπάρχει άτομο που να μην το ξέρει το τραγούδι.

Μερικά ακόμα τραγούδια που δεν μπόρεσα να τα ανεβάσω στο άρθρο
Είναι δικιά μου (μαζί με Βασίλη Καρρά)

2 σχόλια: