Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Είπαν για την Ελλάδα

  Σε μια εποχή που οι Έλληνες και η Ελλάδα κατακρίνονται απ΄την πλειοψηφία των λαών και των ΜΜΕ της Ευρώπης, καλό είναι να θυμόμαστε κάποια πράγματα.
Οι Έλληνες είναι αυτοί που δίδαξαν πολιτισμό, γράμματα και δημοκρατία σε όλους τους υπόλοιπους λαούς και όχι άδικα η Ελλάδα έχει χαρακτηριστεί ως το λίκνο του πολιτισμού από πολλούς διανοούμενους μέσα στα χρόνια.
Ίσως να χαρακτηριστώ λίγο (ως πολύ) εθνικιστής αλλά η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ περήφανος που είμαι Έλληνας. Βέβαια όπως είναι προφανές, είμαι περήφανος για την κληρονομιά των προγόνων μου και όχι για την σημερινή Ελλάδα και ακόμα περισσότερο όχι για τα άτομα που κυβερνάνε αυτήν την τιμημένη χώρα. Παρακάτω θα αναφέρω τι έχει γραφτεί και ειπωθεί ανά τους αιώνες από άτομα της παγκόσμιας διανόησης για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Έτσι για να ξαναθυμηθούμε την σπουδαία καταγωγή μας.

"Καταραμένε Έλληνα,
Όπου και να γυρίσω την σκέψη μου,
όπου και να στρέψω την ψυχή μου,
μπροστά μου σε βλέπω, σε βρίσκω.
Τέχνη λαχταρώ; 
Ποίηση; 
Θέατρο; 
Αρχιτεκτονική;
Εσύ μπροστά, πρώτος και αξεπέραστος.
Επιστήμη αναζητώ; 
Μαθηματικά; 
Φιλοσοφία; 
Ιατρική;
Κορυφαίος και ανυπέρβλητος.
Για Δημοκρατία διψώ; 
Για Ισονομία και Ισότητα;
Εσύ μπροστά μου, ασυναγώνιστος και ανεπισκίαστος.
Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη Γνώση....
Γιατί να σε αγγίξω;
Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι; 
Ασήμαντος; 
Μηδαμινός;
Γιατί δεν με αφήνεις στην δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;

Johann Christoph Friedrich von Schiller
Γερμανός συγγραφέας και ποιητής

  • Ό,τι είναι ο νους και η καρδιά για τον άνθρωπο, είναι η Ελλάδα για την οικουμένη.
  • Άκουσα στον Άγιο Πέτρο της Ρώμης το Ευαγγέλιο σε όλες τις γλώσσες. Η Ελληνική αντήχησε άστρο λαμπερό μέσα στην νύχτα.
Johann Wolfgang von Goethe
Γερμανός συγγραφέας, καλλιτέχνης και πολιτικός

  • Δεν υπάρχει λαός στον κόσμο, ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα πολλά στην ανθρωπότητα όσα ο ελληνικός λαός και έχει καταπολεμηθεί τόσο πολύ από τόσο πολλούς λαούς, οι οποίοι δεν πρόσφεραν τίποτα σ'αυτήν.
  • Η γνωριμία μου με τους Έλληνες ήταν ο μεγάλος δάσκαλός μου.
Friedrich Wilhelm Nietzsche
Γερμανός φιλόσοφος

  • Είναι σπουδαίο να κατάγεσαι από την Ελλάδα, τη χώρα που έδωσε το φως στον κόσμο.
Victo Hugo
Γάλλος συγγραφέας

  • Στο εξής πρέπει να λέμε όχι ότι οι Έλληνες πολεμάνε σαν ήρωες, αλλά ότι οι ήρωες πολεμάνε σαν Έλληνες. (άμα δεν έβαζα αυτό, τι θα έβαζα μετά)
  • Αν δεν υπήρχε η αρετή και το θάρρος των Ελλήνων, δεν γνωρίζουμε ποια θα ήταν η έκβαση του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.
Winston Churcill
Βρετανός πολιτικός και πρώην πρωθυπουργός

  • Ό,τι πιο θαυμαστό υπάρχει στα χρονικά του κόσμου, είναι συνδεδεμένο με την Ελλάδα.
Ludwig I
Βασιλιάς της Βαυαρίας

  • Πρώτη η Ελλάδα μας δίδαξε πως οι ελεύθεροι άνθρωποι μπορούν να είναι γενναίοι και ότι καμία ήττα δεν είναι παντοτινή. Ο μικρός αυτός λαός (πληθυσμιακά πάντα) απεδείχθη αντάξιος της ιστορίας του.
Albert Camus
Γάλλος συγγραφέας

  • Υπερασπιστείτε όλοι την Ελλάδα, διότι σε αυτούς οφείλουμε τα φώτα μας, τις επιστήμες και όλες μας τις αρετές.
  • Είθε η Ελληνική γλώσσα να γίνει κοινή όλων των λαών.
Voltaire
Γάλλος Διαφωτιστής

  • Χωρίς ελληνομάθεια, δεν υπάρχει παιδεία.
Leon Tolstoy
Ρώσος συγγραφέας και στοχαστής

  • Ελλάδα...Όλα εδώ ξεκίνησαν και όλα εδώ θα καταλήξουν.
Jalaluddin Rumi
Πέρσης ποιητής


Υπάρχουν και άλλα δεκάδες αναφορές στην Ελλάδα και τους Έλληνες αλλά θέλω 5 άρθρα το λιγότερο για να τις χωρέσω όλες. Για το τέλος παραθέτω ένα μικρό βίντεο με αποφθέγματα για την Ελλάδα, κυρίως απ΄την εποχή του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.

3 σχόλια: