Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Μήπως δεν περνάς την πόρτα;

Δυστυχώς αγαπημένοι μου αναγνώστες (εσείς οι 5-10 τελοσπάντων...) δεν έχω τον χρόνο που θέλω για να είμαι πιο συνεπής στο blog, αλλά απ΄την άλλη ίσως είναι και καλύτερα. Μην με βαρεθείτε κιόλας...Σήμερα θα ασχοληθώ για άλλη μια φορά με το θέμα της απιστίας και τα σημάδια τα οποία σε κάνουν να σκεφτείς ότι δεν είναι στραβός ο γιαλός, αλλά η σύντροφός σου σαν να αρμενίζει στραβά.
Φυσικά να πω ότι δεν είναι απαραίτητο ότι αν δεις αυτά τα σημάδια σε απατάει κιόλας (μην έχουμε κάνα φόνο και θεωρηθώ ηθικός αυτουργός), αλλά όσο νά'ναι σε υποψιάζουν...Anyway ας δούμε λοιπόν αυτά τα σημάδια ένα προς ένα.


  • Αλλαγή συμπεριφοράς: Τι πιο απλό απ'αυτό.Ξαφνικά μειώνονται τα τηλεφωνήματα, τα μηνύματα και αν δεν την πάρεις εσύ πρώτος αυτή μπορεί να κάνει μέρες ολόκληρες να σε αναζητήσει. Οι έξοδοι σας μειώνονται δραματικά και γενικά δε επιδιώκει να βρεθείτε και όταν γίνεται αυτό είναι ψυχρή απέναντί σας.
  • Τηλέφωνο: Αν δεν αφήνει το τηλέφωνο της ποτέ σε χώρο που δε βρίσκεται αυτή ή πάει στην τουαλέτα και το παίρνει πάντα μαζί της. Αν παίρνεις το τηλέφωνο της να το χαζέψεις ή να παίξεις κάποιο παιχνίδι και εκνευρίζεται. Αν (κυρίως) μόλις χτυπάει το τηλέφωνο της απομακρύνεται για να μιλήσει (δεν εννοώ αν εκεί που είστε έχει φασαρία). Τότε μάλλον έχεις πρόβλημα. Επίσης αν εσύ παίρνεις τηλέφωνο και σου απαντάει μετά από πολύ ώρα ή δεν απαντάει καθόλου (εννοείται αν αυτό γίνεται σε μόνιμη βάση) είναι ένα κακό σημάδι.
  • Σεξ: Αν έχει μειωθεί κατά πολύ ή αν όταν το κάνετε αυτή φαίνεται να κάνει αγγαρεία, τότε μάλλον "αλλού πάει και το δίνει". Με την προϋπόθεση φυσικά ότι μέχρι τότε κάνατε σεξ σαν τα κουνέλια.
  • Girls night: Αν οι έξοδοι με τα "κορίτσια" έχουν αυξηθεί κατακόρυφα και ειδικά όταν με σας αντίστοιχα δε βγαίνει σχεδόν ποτέ, είναι ένα άλλο σημάδι ότι κάτι δε πάει καλά.
  • Δεν απαντάει ή εκνευρίζεται στις ερωτήσεις σου: Αν όταν τη ρωτάς π.χ. που ήταν, αυτή δε σου απαντάει φυσιολογικά ή εκνευρίζεται είναι ένδειξη ενοχής.
    Παράδειγμα: -Χριστίνα που ήσουν χτες; Σε έπαιρνα τηλέφωνο σπίτι και δε σε έβρισκα.
    -Που ήμουν χτες;;;;Εεεεε σπίτι ήμουν αλλά δε το άκουσα....
    ή -Όπου θέλω ήμουν.Ανάκριση μου κάνεις;
    ή -Βγήκα με τις φίλες μου....Ούτε μια βόλτα δεν μπορώ να πάω;;;;Πρέπει όλη την ώρα να είμαι κολλημένη μαζί σου;;;Είχα και πριν από σένα ζωή αν θες να μάθεις.(αυτός ο μονόλογος ας πούμε είναι φως φανάρι ότι κάτι παίζει)
  • Είναι ευερέθιστη: Όταν πέρα απ΄το παραπάνω παράδειγμα, είναι γενικά έτοιμη για καβγά για το παραμικρό και της φταίνε τα πάντα σε εσένα. Το να ψάχνει ευκαιρία να τσακωθεί μαζί σου έχει διπλή χρησιμότητα για αυτήν. Πρώτον βρίσκει ευκαιρία να σηκωθεί να φύγει από εκεί που βρίσκεστε και να πάει αλλού για να ηρεμήσει (επίσης να σου πει ότι για τον ίδιο λόγο δε θέλει να σε δει για κάποιες μέρες) και δεύτερον έχει δικαιολογία όταν θα θέλει να σε χωρίσει, λέγοντας ότι "δε τα πηγαίναμε καλά" και "όλη την ώρα τσακωνόμασταν" και "δεν πήγαινε πουθενά αυτή η σχέση".
  • Προαίσθημα: Θεωρώ ότι ο άντρας πολλές φορές το "μυρίζεται" ότι κάτι πάει στραβά. Στην δικιά μου περίπτωση για παράδειγμα (αν και δεν μπορεί να θεωρηθεί απιστία γιατί μόλις είχαμε ξεκινήσει να βγαίνουμε με τη κοπέλα και όχι μόνοι μας αλλά με μεγάλη παρέα) ένα απόγευμα που αναγκάστηκα να φύγω νωρίτερα από εκεί που βρισκόμασταν, είχα όλη την επόμενη ώρα ένα απίστευτο προαίσθημα ότι κάτι δε πάει καλά (ενισχύθηκε απ΄το ότι την έπαιρνα τηλέφωνο και δεν απάνταγε). Όταν πλέον μου απάντησε αργά το βράδυ, μου είπε ότι θα ήταν καλύτερο να μείνουμε φίλοι (τελικά μου την "έφαγε" ένας "φίλος" μου που ήταν στη παρέα). Πραγματικά δε θα ξεχάσω ποτέ αυτήν την σιγουριά που είχα ότι κάτι γίνεται, ειδικά τη στιγμή που δεν είχε δώσει αφορμές ούτε αυτή, ούτε ο "φίλος" μου.
  • Παρελθόν: Αν μάθεις (γιατί αυτή αποκλείεται να στο πει) ότι το έχει ξανακάνει στο παρελθόν (ειδικά αν το έχει συνήθειο), τότε καλό είναι να έχεις τον νου σου. Όπως λένε:μια φορά άπιστη, για πάντα άπιστη...Άμα το έκανε σε κάποιον(-ους) άλλον (-ους), τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν υπάρχει η περίπτωση να το κάνει και σε εσένα (ξέρω, εσύ είσαι γαμάτος!).
Ξαναλέω ότι αν τα κάνει αυτά, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι σε απατάει αλλά σίγουρα σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα στη σχέση. Όποτε καλό θα είναι να το ψάξεις, γιατί και στις 2 περιπτώσεις έχεις χάσει (εντός και εκτός εισαγωγικών) τη σύντροφό σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου