Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Γνωστά τραγούδια που διασκευάστηκαν στα ελληνικά

Πριν μέρες άκουγα το γνωστό σε όλους (αν δε το ξέρετε, βγείτε απ΄τη σπηλιά σας!) Gangnam style και  σκεφτόμουν ότι δεν έχει βρεθεί τόσο καιρό κανένας να το διασκευάσει στα ελληνικά...Διατύπωσα αυτήν την απορία μου σε γνωστή σελίδα κοινωνικής δικτύωσης και αμέσως βρέθηκε ένας πολύ καλός μου φίλος να μου ποστάρει το "Κούνα τον πωπό". Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα αυτό το θέμα.
Για να δούμε λοιπόν αυτά τα τραγούδια που τα ακούσαμε με ελληνικό στίχο, ξεκινώντας με το προαναφερόμενο "'άσμα" όπως και την νέα μουσική τρέλα, "Πουλάκι Τσίου". Να πω επίσης ότι ο ίδιος ο καλός φίλος μου (ΝΑΙ ΜΑΝΟ ΕΣΥ) έκανε το 95% της δουλειάς για μένα, βρίσκοντάς μου τα τραγούδια.

Κούνα τον πωπό (Gangnam Style)

Το πουλάκι τσίου (Il pucino pio)

M'αρέσει-Μπίγαλης, Αλήθεια σου λέω-Γονίδης (Aicha)


Πάμε Χαβάη (It's a pity)

Σε έναν κόσμο που δεν κάνει κάτι για μας (They don't care about us)

George Gakis-ΤΤο μάτι της τίγρης (Eye of the tiger)

Το κορίτσι του Μαη (Yeah baby, she is got it)

Χωρίς καρδιά (The Blower's Daughter)

Το ξέρω θά'ρθεις ξανά (Woman in love)

Το νου σου κύριε οδηγέ (La Solitudine)

Μια πεταλούδα (You)

Όλα αυτά που φοβάμαι (How you remind me)


ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΡΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ....
(Another one bites the dust)

Υ.Γ. Επειδή σίγουρα κάποια ξεχάσαμε εγώ και ο Μάνος, όποιος θέλει συμπληρώνει στα σχόλια....

1 σχόλιο: